31 Dagars Returpolicy

Vill du returnera din beställning? Från det att du tar emot din beställning har du 31 dagar på dig att registrera din retur. Efter att du har registrerat din retur har du 14 dagar på dig att returnera varorna.

Problemfria Returer

Problemfria Returer

Njut av vår förlängda returpolicy på 31 dagar. Din tillfredsställelse är vår högsta prioritet, vilket ger dig gott om tid att avgöra om mattan uppfyller dina förväntningar.

Expertstöd

Expertstöd

Vi finns här för att säkerställa att din upplevelse är smidig och välinformerad vid varje steg på vägen. Om du stöter på några problem med dina mattor finns vi här för att hjälpa dig.

Tillfredsställelsegaranti

Tillfredsställelsegaranti

Vårt åtagande för din tillfredsställelse är orubbligt. Med en returperiod på 31 dagar kan du utforska våra mattor med vetskapen om att din tillfredsställelse är hjärtat av varje köp.

Returer online

  1. Skicka ett e-postmeddelande med ditt ordernummer till mail@morgenland-teppiche.de
  2. Du kommer sedan att få din returetikett från oss via e-post
  3. Förpacka ditt paket ordentligt och fäst returetiketten på paketet
  4. Lämna in ditt paket och håll koll på spårningen noggrant
  5. Efter att vi har mottagit returen strävar vi efter att behandla återbetalningen inom 14 dagar. Vi rekommenderar att du sparar kvittot för returen tills du har fått återbetalningen.

Retur på egen bekostnad

  1. Du har också möjlighet att lämna tillbaka ditt paket till valfritt postkontor och betala returetiketten själv, då slipper du våra returkostnader.
  2. För ytterligare instruktioner, klicka här för returansökan.

Kostnader för retur

Returkostnader per storlek

  • Mattor 0cm till 150cm kostar €7,95. Varje ytterligare matta (0-150cm) kostar ytterligare €7,95
  • Mattor 150cm till 300cm kostar €14,95. Varje ytterligare matta (150cm - 300cm) kostar ytterligare €14,95.

Observera att returkostnaderna gäller för paket inom Tyskland och Österrike.

*Dessa returkostnader gäller även för gosiga filtar, pälsar och alla andra artiklar.

Returvillkor

Efter att du har mottagit din beställning kan du inspektera produkten, likt i en butik. Om du vill returnera en produkt har du 30 dagar från mottagandet av din beställning på dig att registrera din retur. För en fullständig återbetalning är det viktigt att du returnerar produkten i sitt ursprungliga och oskadade skick¹. Förpackningen måste vara noggrant förseglad för att undvika att produkten faller ut eller smutsas ned.

Antihalkmattor som har tagits helt ur sin förpackning kan inte returneras.

Följande produkter är undantagna från retur:

  • Produkter som har mottagits för mer än 30 dagar sedan
  • Produkter utan originalförpackning
  • Specialbeställda produkter
  • Produkter som är skadade, använda eller ofullständiga
  • Antihalkmattor vars originalförpackning har tagits helt bort.

Instruktioner för returer

  1. Skicka ett e-postmeddelande med ditt ordernummer till mail@morgenland-teppiche.de
  2. Du kommer sedan att få din returetikett från oss via e-post
  3. Packa din paket ordentligt och fäst returetiketten på din paket
  4. Lämna in ditt paket och håll koll på spårningen noga
  5. Efter att vi har mottagit returen strävar vi efter att behandla återbetalningen inom 14 dagar. Vi rekommenderar att du sparar returkvittot tills du har fått köpesumman återbetald från oss.

Retur av stora mattor

Efter att du har mottagit din beställning kan du inspektera produkten, likt i en butik. Om du vill returnera en produkt har du 30 dagar från mottagandet av din beställning på dig att registrera din retur. Efter att du har registrerat din retur har du 14 dagar på dig att returnera varorna.

Levererades din matta vikt i en låda? Vänligen returnera mattan vikt i lådan.

VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

Hittade Du Inte Vad Du Sökte?

Desktop Contact Phone Contact
window.addEventListener('load', function () { let fetchJson = (url) => fetch(url).then(response => response.json()); const renderFaqs = (faqs) => { const faqsContainer = document.querySelector('.faqs'); if (faqs.length === 0) { faqsContainer.innerHTML = '

Inga resultat hittades

'; } else { var faqItems = faqs.map(function(faq) { return '
' + '
' + '' + faq.question + '' + '' + '' + '' + '
' + '
' + faq.answer + '
' + '
'; }).join(''); faqsContainer.innerHTML = faqItems; const accordionTitles = document.querySelectorAll('.accordion-title'); accordionTitles.forEach((title, index) => { title.addEventListener('click', () => { title.classList.toggle('active'); const content = title.nextElementSibling; content.classList.toggle('collapse'); }); }); } }; const fetchAndRenderData = async () => { try { const faqsData = await fetchJson('https://www.morgenland-mattor.se/rest/morgenland-faqs?category=exchange-return'); if (faqsData.success) { renderFaqs(faqsData.data); } } catch (error) { console.error('Error fetching data:', error); } }; fetchAndRenderData(); });